Wet Dream Forum

THE Forum about Wet Dreams
It is currently Sat Apr 29, 2017 3:03 am

All times are UTC + 10 hours [ DST ]


Chat Room



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun Jan 29, 2017 6:42 am 
Offline
Newbie

Joined: Sat Jan 28, 2017 9:04 am
Posts: 6
Age: 27
Number of wet dreams you've experienced: 75
Circumcised or Uncut?: N/A - Female
Precum Production: N/A - Female
Average time to orgasm/ejaculation normally: 1
Underwear worn when going to sleep.: Nude - no underwear
Have you ever had a spontaneous ejaculation?: no
If you've had a wet dream before, when did it occur after falling asleep?: N/A - Had a wet dream, but never woke up to see the time.
Date that you last had an orgasm/ejaculation.: 26 Jan 2017
Sex: Female
Wow. Okay. So.

I was expecting (my attempt untoward sexual dreams) to be some kind of funny joke, or
Whatever, what do I know about reality anyway? ;)
(I had a vaguely sexy dream last night though!! On my first try! Gold star!)

Background:
I am a girl! :o
27 years old
I have been masturbating since I was 13, I think I might of maybe dedicated my life to orgasms, or at least, gotten super in tune and in touch with my body and psyche. :D

(I don't abstain. I cum rainbows endlessly all the time. Jk. Or maybe that's serious, hah. Some "Theys" say energy has colors from human emotions literally? Lol. But that's just some kind of concept I heard. I guess. Heheh. I don't mind what you believe, I can barely believe everything I *know* I'm going through so hey!)

I have had orgasms (even multiple :dance: orgasms ) in my dreams, as recently as a few weeks go.

Oooh, I can have lots of different kinds of orgasms, I should probably mention.

I can do that thing called "thinking off" :D
Like where my thoughts cause orgasm, yay!
(This is a new development that came directly from a big spiritual incident I refer to as
"My spiritual awakening")

^ Quite literally? My body wasn't able to do all the action it does now, and then an emotional & physical process I went through - busted me like a pinyata!

All of the sudden I had the ability to achieve orgasm through my nipples, but also through non-erogenous places too: like my knee! Or my shoulder blades! :) (or any part of my body. Shizam!)

(The first body orgasm I ever had was at the gym while weightlifting... I was doing something like chanting, or at least verbalizing things out of myself as I was weightlifting
Admittedly, I was angry. Or hurt. Omg, I don't want to say what happened but it is hard to be vague and there is almost no point in being vague.)

I relinquished my desire for the physical connection of the world because I felt
Like my connection/expectation of the world through others hurt so deeply it was going to kill me.

I said the words, "I don't want to f*cking f*ck you"
Then I took it further to say,
"I don't want to f*cking f*ck"

As I said that, the middle of my body, ahhh, exploded as I was weight lighting, I began cumming REALLY hard, like in fury, hah.

(It felt so amazing. Like the most ultimately pleasurable chemical release, beyond any chemical release you'd ever want to try to feel. Omg. Sometimes I actually convulse, (thankfully not at the gym, I keep it to twitching) and I know in my heart and in my scientific head the reason(s) I'm convulsing is that there is a giant surge of chemicals flowing through me. Wowww.)

I think it is what they call "rapture" :bow-blue:

(If I had to say what it was, I would say all this happened from my chakras "opening", chakras being something I only started to believe when I felt energy explode through the channels/through the middle of my body in exactly the description of what chakras ARE, hehehe, but terminology aside!)

I have begun to bust and bust and bust, really easily.

I think/absolutely know that I am super sensitive as I ovulate, but do you know how ridiculous that feels?

Can you fathom having a date in your mind every month

Where you're gonna start mentally cumming into convulsions on miscellaneous stimuli
Like clockwork??

I keep thinking that it's some kinda hoax or joke,
But over the last three months,
I've become straight disabled by orgasms on the floor screaming
Each month at the same time...

HahHaha... And there's no way I don't feel like I'm on some kind of sexual merry-go-round now, like the clock is ticking and when it ticks me into ovulating I am going to start exploding.

There were/are moments where I am so sensitive that I am able to achieve orgasm while making eye contact with strangers. <--- wow! Well, if that's not the epitome of sexual sensitivity I don't know what is.

Okay, I'm gonna actually stop here with this "introduction" / endless rant
(Omg, can you tell I am a seasoned writer?! I don't have anything published, but good god, writing is my hobby. Or ya know, my hobby besides orgasming extensively obviously.)

I look forward to documenting my dream experiences
(Omg I already had kind of a success: will write soon!)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Jan 29, 2017 7:08 am 
Offline
Newbie

Joined: Sat Jan 28, 2017 9:04 am
Posts: 6
Age: 27
Number of wet dreams you've experienced: 75
Circumcised or Uncut?: N/A - Female
Precum Production: N/A - Female
Average time to orgasm/ejaculation normally: 1
Underwear worn when going to sleep.: Nude - no underwear
Have you ever had a spontaneous ejaculation?: no
If you've had a wet dream before, when did it occur after falling asleep?: N/A - Had a wet dream, but never woke up to see the time.
Date that you last had an orgasm/ejaculation.: 26 Jan 2017
Sex: Female
I think I forgot to mention:

That I LOOOOOOOOOOOOOVE ending up on the floor convulsing, hehehe

I mean, if I weren't who I was with the life I lead, this could be an awful problem that made my life harder???

I feel like I had been working all my life to be able to achieve the states I've begun to feel!
Because omg
I did work incredibly hard for this... I didn't even know what I had been pursuing (until I began busting, heheh)

Anyway,

Last night I tried to invoke sexual dreams for the first time in like a decade.

Omg. Meditating felt so good.

Secretly, I have something like ADHD or racing thoughts literally
And I have never actually literally hunkered down to meditate?

I feel so lucky as I say this. Heheh... There are people who sit for decades chanting
And I got to where I got
Haphazardly... I mean...

Omg, if I had been trying to break mental boundaries? I am not sure I would have known how, or if I had been reading a set of instructions, I feel like it would have intimidated me. I feel like I was given some kind of ultimate gift that people try to earn

I'm not giving myself credit. I must have an alternative kind of meditation, hahaha.

I digress, this is turning into a post that should be on Buddhists-Who-Want-to-Cum-Forever forum, sorry!!!

Anyway. Last night, I invoked sexual dreams!!!

I laid there and a beautiful awesome calm feeling rolled over me

Like... Thank you everyone for inspiring me to do that at all.
It was suuuuper relaxing.

the dream, uhhh, it wasn't exactly what I was looking for,

I was on a computer, right? And I wasn't either of the people in my dream, lol
I was watching two guys ... But ...

I dunno, it is hard to explain, like, I was watching two guys have a videochat. Hehe. Like seeing the screen that either of them would see -

One of them had placed an ad for skype partner
And I was watching them see eachother for the first time
& they liked eachother, lol.

Uhhh, funny thing is that I am not really into guy on guy at all?
I mean, I am pansexual or even some thing like "gender fluid" -
(I like males, females, and the inbetween, but especially femininity. Err. I guess I also like masculinity too. Hahaha. Roar!)

But guy on guy is like the least I'd be interested in? Heheh.
Omg as I say this I realize I must be something like ultimately sexual
The more I ascertain I don't like guy on guy the more I'm apt to say I'm down? Hahah. Oh, to be impressionable!

I am really amused, though, because... I did it! I got a sexual dream for real! First try!

One dude made a face on the webcam like he liked what he saw, and the other dude bent over and showed him his butthole & his balls. :D

Aaaand that was it. Hahaha. I didn't even feel sexual. But as I said, I am still amused.

Come to think of it, I've never even dreamed of guy on guy before, heheh. Well! Cheers to new experiences!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Jan 31, 2017 6:01 am 
Offline
Newbie

Joined: Sat Jan 28, 2017 9:04 am
Posts: 6
Age: 27
Number of wet dreams you've experienced: 75
Circumcised or Uncut?: N/A - Female
Precum Production: N/A - Female
Average time to orgasm/ejaculation normally: 1
Underwear worn when going to sleep.: Nude - no underwear
Have you ever had a spontaneous ejaculation?: no
If you've had a wet dream before, when did it occur after falling asleep?: N/A - Had a wet dream, but never woke up to see the time.
Date that you last had an orgasm/ejaculation.: 26 Jan 2017
Sex: Female
I just laughed so hard, while I was making tea, I realized
That I was playing with my subconscious ~
And I realized I might not like the results?

Okay, that's not the right attitude perhaps!

It occurred me to also, why I stopped trying to sexually influence my dreams, I think I got fed up (when I was 13 years old, I used to try to manipulate my dreams into sex dreams) with the unreliability of being able to express myself sexually in my dreams.

Omg, I think I just realized that desperately attempting to turn my dreams sexual may have influenced my life in general, hehehe, like ... It was just me epically pining for human sexual interaction in the first place?

I think I might have given up messing with my dreams to just focus on conscious fantasies when I was a teenager. (Then again, I don't have a magic penis that will start shooting if I never touch it... Or do I!?!? Shhh. I already spontaneously orgasm... The other day I started thinking about what would happen if I started abstaining. Woah. Scary.)

And after 3 days of attempting to fff people in my dreams, heheh, I think maybe I made some kind of fundamental mistake, on the account of...

My abundance of mentally damaging romantic situations, hahahaha. That I actually went through, in real life...

Apparently, if you have a good number (lol!) of relationships that weren't exactly pleasant,
... Your quest to get fff'd to orgasm in your dreams may well include people you don't want to see ever again. (For the record, my first boyfriend is a good guy, the rest, ehhhhh. & of course I was always a saint, heheheh.)

As I was making tea, I started laughing HARD,
Like "oh yeah, you're gonna get your sex dream, but you might not like it."

"Omg you're gonna dream a big huge Pseudo-Satan demon is fff-ing you (in the butt, no less!), and you're gonna cum everywhere, you're gonna frickin love THAT!"

... (the above is sarcasm... I hope... Hahahaha...)

Okay, actual dream:

Dude, that dream kinda sucked. In my real life, I always toss and turn as I'm sleeping, and the movements themselves were doing something to keep me focused...

Wouldn't you know!
My whole dream was max totes a dream voyage through exboyfriendland (urrrrffggguhhh)
In an attempt to have sex!

I got to see a variety of estranged family members (oooh yay)
In like 6 or 7 locations

Omfg. My first boyfriend was at my childhood home because he was/is/was friends with my mother. (I'm unsure if my mother is still "with us" but we think not? In the dream, she was alive, but not around...)

I was basically texting my first boyfriend and I was like
Pretending to be nonchalant he was near me
(Omg we used to live across the continent so yeah)
But then he said he was straight at my mom's house

And with that piece of information,
I left to go see him. [To do stuff. Hah.]

I did get there. Ooooooooh. I am remembering garden / plant life in the backyard.
(I am a gardener and I dream of exotic plant life mixed with vegetable gardens, heheh. I dream my childhood home(s) have gardens I grew in them even though I started gardening when I was 24, it is AWESOME.)

I didn't really end up finding my first boyfriend at my house. I mean, he was there I think, but not the focus. (Did the garden distract me? Hahah.)

I literally wandered through a few situations... Nothing much happened. I didn't even get real life turned on... Except once...

Awkward...!!!!!::::

I know this means nothing, hahaha
I know the subconscious is funny

I know what I dreamed has a real life innocent component
(One time in real life, my dad gave me a hug after I washed my hair
And in retrospect, may be he was used to me being a smelly child? Hahaha!!!
He hugged me, and it was possibly one of the first times I smelled overly good on purpose,
And he was like shocked, and he mentioned it repeatedly, that I smelled nice. I think this was kind of our version of the "you're an adult woman now" conversation we never really had. The "now you're not a child who smells like pee, you've come of age" that is usually something like the birds & the bees talk?

Hahaha. It was 110% appropriate though, omg, I am so defensive, my defensiveness is laughable. :P)

I have never experienced anything inappropriate with my father literally?

But the gosh darn sexual nugget I recieved in my dream

Was totally given to me by my own dad.

For my efforts to get fff'd in my dreams, heheheh
I was given an image...

(I had just washed my hair in real life and used this special conditioner, hahahah...)

In my dream, my dad touched my hair, like he fanned it out, and then he scrunched it up
And he smelled it and he said that it smelled great. (Which he never did in real life, lollll, nottt like thattt)

Hahah. Errwsivjcjcjsklclckskakjxjcjgkkvlg.

when he pulled the length of my hair, I felt the sexual feeling I get when my hair is tested
(Not exactly pulled)

Confession: I can have orgasms when I have my hair pulled, yaaaaay. (I have never had another person help me with that. I actually forget how/when I tested this. But omg. It's real. Okay, so I guess I could basically have orgasms from any painful stimuli, whee, but I haven't really delved into that. Past wrenching a nipple maybe. Omg. Wtf am I doing wasting time! Lol jk.)

So let's just forget my brain added a small incestuous twist to my dream, and pretend that's "success"

(Omg for what it is worth, I didn't feel, like, sexual exactly towards who was handling my hair, it just felt really good, errr, in the dream I even knew that my reaction wasn't exactly... Uhhh... I wouldn't react like that, hah.)

Dude. Lol. Lol. Lol. We can just forget the emotional attachments to the images in the dream. We can. We could. Hehehe. It was technically a success! This dream was 100% about me going to go get fff'd!

I wonder if I could focus deeply enough to specify I only want to fff STRANGERS!!!!!!! In my dreams. :P

Tomorrow night I will try that definitely!

P.S.: (Warning: next part the dream has a
GAMING TRIGGER!!! If you're a recovered gambler, LOOK AWAY!!!)

On the second night I had a reoccurring dream that I have

I am at Chucky Cheese (it is a restaurant for kids that has a bunch of loud electronic games and music, soooo similar to a casino FOR KIDS... that..)

I have this reoccurring dream where I am at Chucky Cheese, and there IS a slot machine that takes hard cold cash, hahaha

In the dream, I had no $ even, hahah, and I went to where they exchange quarter cent pieces for tokens (to put the tokens into the kid's games or rides to pay to play or ride them)
And near the token exchange machines,

People had discarded their nickels and dimes... (hahahahaha... Because you can't put nickels and dimes into the quarter machine to get a token, so you know, they just tossed out the smaller cent pieces because they were useless.)

(Omg greatness!!!)

And so I gathered up like $2 or $3 in small coins
And I walked over to the slot machine

And I put the coins into the slot machine.

Spoiler Alert:

This effing slot machine is the slot machine of my dreams. It never loses!!!

Predictably, the numbers just start going up.

You know? They don't go very far, I just realized... (The $ on the slot machine) That may be because the most I ever won was $48... I don't like to gamble. Or the gambling I do is in the garden with the pepper & tomato seedlings. And gambling with life doesn't pay off there!!! So we're very careful! (Hahaha, I am pro-nurturing & anti-gambling.)

Anyway, I mention the gambling dream extensively
Because
Gambling and sex
Are both two highly stimulating addictive conscious actions
Hah

And I feel like I fished out *my only* gambling dream
In pursuit of a sex dream
Maybe

(Even though the $ wasn't an arguably large amount of $, I still felt like I was winning every penny in the world in the dream, yaaaay. :P)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Feb 04, 2017 6:25 am 
Offline
Newbie

Joined: Sat Jan 28, 2017 9:04 am
Posts: 6
Age: 27
Number of wet dreams you've experienced: 75
Circumcised or Uncut?: N/A - Female
Precum Production: N/A - Female
Average time to orgasm/ejaculation normally: 1
Underwear worn when going to sleep.: Nude - no underwear
Have you ever had a spontaneous ejaculation?: no
If you've had a wet dream before, when did it occur after falling asleep?: N/A - Had a wet dream, but never woke up to see the time.
Date that you last had an orgasm/ejaculation.: 26 Jan 2017
Sex: Female
Preface: I do NOT and never have injured myself in my sleep purposefully or inadvertently. Knock on wood! Just wanted to throw that out there, hah.

Well, that was absolutely brilliant. (I definitely had a sexual dream, and it was only entertaining.)

Uhhhh. Mmm. I wonder how many people have sexual relations with the wrong people in their dreams? What's the difference between the right person and wrong person anyway? I'm just glad a parental figure wasn't the one effing with me. Haha. (I don't dream of that reoccurringly, but the first dream I got (in this recent exercise) included my dad playing with my hair, hahhh.)

The next dream I had was kind of twisted. I guess. Omg, I can't even say it. But suffice to say, it was consensual, and pretty arousing. (Thank God not my dad. Omg. Eww.)

In the dream, I was sneaking around and making out with someone and there was definitely like suspense and adrenaline that we were going to get caught. But it didn't go past the makeout. Or like, it was kind of like... We snuck off, made out for a little while, and then had to stop. Hah. (In the dream I felt younger, obviously, hah.)

I definitely felt aroused, like swimmingly aroused. It was great! Besides the subject matter being kind of creepy.

Okay. So. There were other parts of the dream... I actually don't know which part of the dream this happened in???

I want to say, that it may have happened once during the makeout part, or even twice during the make out part? (But I don't know which part it happened ... Though I do know it happened twice...)

I think I MUST have been doing something in my sleep to try to trigger a (physical/tantric) orgasm.

I have never ever ever done this before (or been able to) "do things" in my sleep.

Actually, this is WEIRD to me...

While I was dreaming, I took the fingernail of my thumb, and I pressed it against the pad of my index finger and *pushed*. (While 100% absolutely unconscious!)

(I have very long strong fingernails. :) )

I remember the pain VIVIDLY. Omg. My brain tried to turn the pain into sexuality in the dream. Not a joke. I mean,

I felt ...

Oh my god... What I felt WAS amazing! My nerves had to do this split second interpretation of what the physical stimuli actually was, and I swear there was this burst of information through my nerve endings, and I want to say I tried to ...

I was trying to ONLY derive sexuality from the stimuli. (It is funny to admit you absolutely had motivations from actions you accomplished while absolutely asleep HAH.)

Remember? I am one of those magic girls/people that can have can have orgasms from any physical touch or even thoughts. Wheee.

I want to say that I could even... ... I want to say I even dreamed I saw the nerve endings rise with the energy, hah.

I felt the pain, and it rose in me to be an orgasm? It tried to? Hah. But the pain actually woke me up! For a split second, I opened my eyes to know what was happening to me in real life.

I opened my eyes once, contemplated that it was my fingernail against my own fingertip

(In a split second, one blink of the eye into consciousness, then I was back into my dream with the information.)

(That has never happened to me either. Woah. I felt like I gained consciousness (momentarily) still asleep. !!!)

The mechanism upon which the pain woke me up was absolutely the mechanism upon which I could have had an orgasm. I mean, I woke up, kind of like mentally sexually roaring with the pain, instead of ... Like hurt or put off. I literally had tried to piggyback the pain stimuli into an orgasm!!!

(I didn't shy fron the painful stimuli, I tried to roll or lean into it. Hard to explain, but even though it was painful, I wasn't interpreting the stimulation as something to get upset about or avoid.)

:D :D :D

But it didn't work the first time. And omg, I actually did it TWICE. While absolutely unconscious, I did it twice.

The second time I woke up too, though, not awake really at all, just for the eyes to be open to know what was causing the pain.

Anyway! Wow! I'm impressed.

I would say that I am gaining more than random pseudo-sexual dreams!!! I want to say I am, like, learning how to grapple with consciousness itself. Thanks!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 10 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group